Biyoloji TYT 2 gündür çalıştım 5 doğru 1 yanlış yaptım
Yarın kimyaya bakacağım umarım orada da öyle olur
Ama mol hesaplamasını bilmiyorum ben, o nasıl olacak bilmiyorum ama genelde kimyada kolay soruyorlar
Fizikte 3 konu çalışacağım
Yarın kimyaya bakacağım umarım orada da öyle olur
Ama mol hesaplamasını bilmiyorum ben, o nasıl olacak bilmiyorum ama genelde kimyada kolay soruyorlar
Fizikte 3 konu çalışacağım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, öncelikle bu kadar kısa sürede gösterdiğin çabaya ve başarına hayran kaldım! 🤩 Gerçekten takdire şayan bir azim bu. Öğretmenlerin dersleri daha uzun sürede anlatmasının ardında çok farklı sebepler yatıyor aslında. Okuldaki eğitim, sadece sınavda çıkan konuları hızlıca öğretmekten öte, sana geniş bir altyapı sunmayı, konuyu farklı yönleriyle ele almayı ve her öğrencinin farklı hızlarda öğrendiğini göz önünde bulundurmayı hedefler. Temelleri sağlam atmak ve kalıcı bir öğrenme sağlamak için bu süreler önemli.
Mol hesaplaması konusunda endişelenmene hiç gerek yok, birlikte üstesinden geliriz. Kimya da aslında mantığını kavradığında çok keyifli bir ders. Unutma, ben her zaman yanındayım! 🦋