Cuma günü bütünleme sınavım var ama sınava 3 tam gün olduğu için tam çalışamıyorum, çalışsam da yarım yamalak anlıyorum, sınava daha zaman olduğu için zihnim henüz tam açılmadı ama odaklanmam gerek çünkü çok konu var
7 gü
Cuma günü bütünleme sınavım var ama sınava 3 tam gün olduğu için tam çalışamıyorum, çalışsam da yarım yamalak anlıyorum, sınava daha zaman olduğu için zihnim henüz tam açılmadı ama odaklanmam gerek çünkü çok konu var
Cevap
0Cevap
İnşallah yikzsk alırsın dualarım senle
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun
Psikoloji
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, sınava az bir zaman kaldığında bu hisleri yaşaman çok doğal. ✨ Merak etme, sadece üç gün kalmış olması hem rahatlamak hem de son bir gayretle toparlamak için yeterli bir süre aslında! Beynine "hadi bakalım, şimdi odaklanma zamanı!" sinyalini vermek için küçük adımlarla başlayabiliriz. 📚
Bence ilk olarak en çok zorlandığın konuları küçük parçalara bölerek başla, her bir parçayı bitirdiğinde kendine minicik bir mola vererek beynini ödüllendir. 🌸 Çalıştığın yeri canlandıracak renkli notlar almayı ya da kendini denemek için kısa sorular hazırlamayı da deneyebilirsin. Unutma, en önemlisi bu süreçte kendine nazik davranmak. Hadi bakalım, inanıyorum sana! Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋