10 gü

Çocukluktan beri eşit ağırlıkçı olmak istememe rağmen sayısal seçtim. Derslerim iyiyken batırdım şu an 2 yıllık sağlık mezunuyum?

Çocukluktan beri hep hukuk, psikoloji, öğretmenlik gibi bölümler istiyordum. Öğretmenlerin de başarılı bulduğu bir öğrenciydim, gittim çevre baskısı ile sayısal seçtim, kafam basmadı, 2 yıllık bir yer kazandım, bu yıl mezun oldum. Sizce bu kafa basmaması mı yoksa benim tembelliğimden mi ve 22 yaşındayım ne yapabilirim şimdi

Çocukluktan beri eşit ağırlıkçı olmak istememe rağmen sayısal seçtim. Derslerim iyiyken batırdım şu an 2 yıllık sağlık mezunuyum?
Cevapla