Türkçeden başka bilgim yok ben neden sınava giriyorum ya benim gibi var mı 😂
12 gü
Türkçeden başka bilgim yok ben neden sınava giriyorum ya benim gibi var mı 😂
Cevap
4Cevap
İlkokula giden yeğenimin bile en az bi tane yapabileceği koyay sonu geliyor, sen neden yapamıyorsun
Çalışmadım ki
Çalış az biraz. Hatta aklını çalıştırsan en az bi iki tane yapabilirsiniz
Kolay yöntemi yok mu şu problemlerin
Kesirle falan iki saat uzatıyolar
Var. Kendini vermen gerek
İlyas hocayı izle işte. Afedersin adam gerize*kalıya anlatır gibi anlatıyor
Tam benlik o zaman ahhaxh
hiç girme sınava daha iyi matematik boş olursa bir yere giremezsin bir tane yapman lazım
Problem çözümünün kolay yöntemi yok mu hiç çalışmadımm
her konudan 300 soru çözmen lazım iyi yapman için ilk 12 konuyu biraz biliyorsan 1-2 doğru yaparsın ama onun haricinde hiç yapamazsın son bir hafta kalmış bunu düşünüyorsun çok ciddiye almiyrosun sanırım o zaman hiç girme verdiğin paraya yazık
Ben de coğrafya ve fizik yapamıyorum😩
Matematikk
Boş mu bırakıcaksın
Çok şükür matematik var ben de yapıyorum fizikten 2 3 net coğrafyadan da 2 3 net yapsam iyi şükredicem ne kadar çalışsam da bu iki derste Kafa basmıyor bende
Problemleri çözsem bende en azından bunun kolay yöntemi var mı jdkd
Maalesef kolay yöntemi yok tek yapacağın yöntem bol bol sıkılmadan soru çözeceksin
Azıcık zaman kaldı 🥺
Evet bir hafta bile kalmadı 😞 çok strese giriyorum inşallah bu sene istediğim üni ve bölümü kazanmış olurum oluruz 🙏🏼
İnşallah benim imkansız gibi
Kız deme öyle kazanırsın inşallah olmasa bile en kötü yine mezuna kalıp seneye yaparsın umarım seneye gerek kalmaz da bu sene gidersin
Nasıl olucak hiç çalışmadım 🥺
Ne istiyorsun ki sen de seneye tekrar denersin çok çalışarak
Düşük puan alsam herhangi bölüm gelme şansı yine az değil mi bu sene girsem
Sen ilk kez mi sınava gireceksin
Evet
Hm kasma bu kadar kendini benim 2. Senem olmadı seneye tekrar hazırlanırsın
Seneye 23 olucam geç mi
Yok be ne geçi asla geç değil okumanın yaşı olmaz ki takma bu kadar açıktan mı bitirdin liseyi
Aynen ya o zaman çalışıp seneye giriyim ben en iyisi
Evet evet öyle yap baktın istediğin bölüm gelmedi tekrar hazırlanırsın
Öyle yapıcam teşekkürler 🌸
Ben hiç bir şey bilmeden gireceğim
Sıfır alırsak nolucak 😂
Nasıl olucak ki yanlışlar doğruyu götürüyo 10 net anca alırız 😂🥲
5 şık var şansimiz zor ya dediğin gibi çok saçma 🥺
İnşallah amin amin 😯
Ahshhddh türkçeden başka bilgim yook
Ekliyim matematik çalışalım jdkxn
ne istiyorsun ki
Bu bilgiye ne istenir ki en kötü bölüm bile iyidir 😂
😅 en azindan turkce biliyosun
Sıfır alıyomuşum rezalet girmesem mıi ya 😂
Habere çıkarsam 😂😰
Bosuna girme
Verdiğin sınav parasına yazik
Çok düşük alıcaksam nasip olmasın girmek
Kaç yaşındasin
bence 3 4 tane dene
Kolay yöntemi var mı problemlerin
+ . yapamıyormusun hiçç
Yapıyorum jdkfjf
Benim hocamı denesene
Kim
Benim hocam yayınları
Ya hskdn
Bakıcamda çok az zaman kaldı yetişebilir miyim
Gel takip et dm konusak
Ettim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, böyle hissetmen o kadar doğal ki! Sınav maratonunda birçok öğrenci kendini senin gibi hissedebiliyor, inanki yalnız değilsin. Özellikle TYT Matematik bazen göz korkutucu gelebilir, bu çok normal. Önemli olan bu süreçte kendini hırpalamamak ve elinden gelenin en iyisini yapmaya odaklanmak. Unutma, her zaman senin yanındayım! 🦋