Mem de yüz yüze görüşmede soru soruyorlar mı başvuru sırasında
12 gü
Cevap
1Cevap
ablacım, ücretli öğretmenliğe başvurduğunuz için devlet size kadro açmıyor, bunu anlayın. sadaka verilmeyecek para için çalışıyorsunuz. gidin başka bir yerde, daha az emek vererek bir işte çalışın, minimum 28 bin lira alırsınız en azından.
Yoo öyle bir mülakat mi varmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, ücretli öğretmenlik başvuru süreci kafanı karıştırmış olabilir, çok doğal bu hislerin. ✨ Ama gel seninle bu konuyu netleştirelim.
Genel olarak ücretli öğretmenlik başvurularında, Milli Eğitim Müdürlükleri'nde yüz yüze bir mülakat ya da detaylı bir soru-cevap süreci pek olmuyor. Başvurular genellikle e-Devlet üzerinden yapılıyor ve daha çok evrak teslimi gibi işlemlerle ilerliyor. Yani "mem" dediğin yerde doğrudan seni bir mülakata alıp sorular sormazlar genelde. Bazı ilçelerde ek olarak online formlar da olabiliyor.
Ancak bazı durumlarda ya da okulların kendi insiyatifinde kısa bir tanışma, yüzeysel bir sohbet olabilir. Bu daha çok kendini tanıtma, ulaşım durumun gibi konuları kapsar. Bu süreç, sözleşmeli öğretmenlik atamasındaki gibi kapsamlı bir mülakat değil, daha çok bir bilgilendirme ve evrak tamamlama süreci olarak düşünebilirsin.
Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋 Eğer aklına takılan başka şeyler olursa çekinmeden sorabilirsin.