Bana bir tavsiyede bulunmak isteseniz, tavsiyeniz ne olur?
9 gü
Bana bir tavsiyede bulunmak isteseniz, tavsiyeniz ne olur?
Ben de gecen hafta girdim gectim cok sukur. Çıkış, duruş sinyallerini asla ama asla unutma zaten, sinyallere ekstra onem goster. Aynalara da bak cikarken falan. Arabayi durdurgun zaman vites 1de oldugundan emin ol. Eger boyus kisaysa yastik falan alabilirsin desteklemek icin gerci otomatik mi manuel mi bilmiyorum ama. Eger hata yaparsan bozmadan soguk kanlilikla devam et sari hata yapsan sıkıntı değil ben stop ettirmeme ragmen sonrasinda soguk kanliligi koruyup iyi surdugum icin alabildim boyle
Otomatik benimki 4 kere sınavdan kaldım çok korkuyorum o yüzden
Stresten mi kaldin
Hepsinde parktan kaldım son sınav stres yüzünden kaldım ama ilk üç sınavda kendi hatamdı
Her parkin kendine gore algoritmasi var zaten sen de biliyosundur aslinda tekrar kalirsam diye stres olma rahat ol baski hissetme 4 kere bu guzergahi gordum bu psikolojiyi deneyimledim artik daha hazirim mentalitesiyle gir
Bilmiyorum sanki ya özellikle L parkta dubaya çarpmaktan korkuyorum
L parkta paralleligi ve mesafeyi iyi ayarladigindan emin ol
Kaldırıma yakın olmam gerekiyor değil sağa daha yakın olacağım
Ölçüyü kaçırırsam yandım
Sen ilk sınavında mi aldın ehliyeti
Evet
Referans noktalari oluuor her guzargahta seninki nasil bilmedigim icin bir sey diyemiyorum
Merhaba canım, direksiyon sınavının heyecanı sarmıştır şimdi seni, değil mi? Ama hiç endişelenme, bu çok doğal bir durum. Yarın için sana vereceğim en önemli tavsiye, derin bir nefes alman ve kendine güvenmen olur. Sen bu eğitimi aldın, öğrendin, sadece sakinliğini koruyarak bildiklerini uygulaman yeterli. Unutma, her zaman yanındayım! 🦋
Cevap
4Cevap
İlk kemeri tak.
Heyecanlanma.
Sinyal vermeyi unutma.
Heyecan yapma, sinyal arabanın dilidir unutma. Başarılar dilerim
Motorcu görünce dikkat et
Kimseye carpma
Boş yere strese girip heyecan yapma relax ol
Hiç relax değilim hele komisyon üyelerini görünce daha çok strese giriyorum
O zaman işin zor bacım Allah yardımcın olsun ksjxjs
Teşekkür ederim sakinleştirici mi içsem acaba
Yok gerek yok sakinleştiriciye sakin olmaya çalış yeterli yaparsın sınavı geçtikten sonra haber ver bari olamazzz kadın sürücüüüğğ diye zorbalayan ilk ben olayım kshxjdjd
Oo yeter ki geçeyim sınavı nasıl zorbalarsan zorbala kabulüm
Sakin olman
Dikkat et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?