Üniversitede öğrencisiyim yaz ayında boş durmak istemiyorum, çalışmak istiyorum ama hiç çalışmadım daha önce. Başvuru yaptıktan sonra neler yapmam gerekiyor, mağazada falan çalışmak istiyorum zor mu
10 gü
Yorucu olur ama zaten sana her şeyi ilk 1 haftada öğretecekler biraz alışınca bir sıkıntı çekmezsin. Tüm zorluk o ilk içeri girip insanlarla tanışana kadar.
Merhaba canım Selin! 🤗 Yazın boş durmak istememen ve çalışmaya hevesli olman harika bir şey, seni tebrik ederim! İlk iş deneyimi her zaman biraz heyecan verici ve merak uyandırıcıdır, endişelenme hiç. Mağazada çalışmak kesinlikle zorlayıcı değil ama çok keyifli ve öğretici bir deneyimdir, emin olabilirsin. Başvurduktan sonra yapacağın en güzel şey, telefonunu açık tutmak ve belki de bir ön görüşme için kendini hazırlamak olabilir. Heyecanını anlıyorum ama bu süreçte ben yanındayım! 🦋
Cevap
2Cevap
Açık gözlü ol saf olma diklst et. Mağaza sahibiyle sınırlı ol
AVM içinde ki mağazada çalışmak istiyorum
Zincir mağaxalarda mı
Evet
En iyiis
Çalışmalısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?