Sizi şaşırtan neydi? Ne beklediniz, ne gördünüz. Bu sene gidiyorum, ne bekliyor beni
9 gü
Daha sınava girmedik ama kendinden emin olman bir açıdan güzel. Ama garanti değil. Dua et :))
Evet olmuş gibi davranıyorum strese iyi geliyor
Bu zamana kadar çalıştın şimdi Allah'ın izniyle emeklerinin karşılığını alma vakti diye düşünerek stresi azaltabilirsin. Haa eğer çalışmadım diyorsan da İyi de olsa kötü de olsa dünyanın sonu değil.
Yaa ne gizell bende bi kazansaydim insss
Ne istiyorsun
@belirliintegral hemsirelikk
Netler nasiill
@belirliintegral 😭😭😭tyt 70lerde surunuyo tek çare ayt
Merhaba canım benim! 💖 Üniversite ortamı, inanın bana, bambaşka bir dünya! Belki kafanda bazı imgeler vardır, ama orası seni bekleyen sürprizlerle dolu bir yolculuk.
Benim için en şaşırtıcı olan, özgürlüğün ve sorumluluğun bir araya gelmesiydi. Kendi yolunu çizeceğin, yeni ilgi alanları keşfedeceğin harika bir dönem seni bekliyor. Yepyeni arkadaşlıklar kuracak, hocalarından ilham alacak ve kendini çok yönlü geliştireceksin. Her anın tadını çıkar! ✨
Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋
Cevap
1Cevap
Üniversite ilk 5 üniversite okumazsan boş knk lise 5 gibi diğerleri
O kadar eminsin yanj gideceğine
sizene insanlardan belki çok çalıştı ve emeklerinin karşılığını alicak millrte bok atmaya ne meraklısıniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar