13 gü

Kırgızistan'da tıp okumak mantıklı mı, 200 bin TL eğitim ücreti çok mu?

Ben YKS'ye gireceğim, daha yeni mezun oldum, ilk girişim. Tıp istiyorum ama 30 bin civarı bir sıralama da gelebilir. Özele gidemem. Bir sene daha çalışmak istemiyorum. Kırgızistan'da 40 binle alan bir üniversite varmış. 4000 dolar yani yaklaşık 200 bin TL istiyorlarmış. Ailem Kırgızistan kötü dedi. Çok paramız da yok dedi. Ama bence uzağa gitmeyeyim diye öyle söylüyorlar. Hayatı daha bilmiyorum ama bir yerinden başlamak istiyorum. Yazın çalışmak istiyorum. 200 bin lira çok mu sizce? Ben çok anlayamadım. Orada okumalı mıyım?
Kırgızistan'da tıp okumak mantıklı mı, 200 bin TL eğitim ücreti çok mu?
Cevapla