11 gü

22 yaşında 4 yıllık üniversiteye başlamak saçma mı, 2. Üniversitem olacak (istediğim bölümün ataması yüksek) ?

22 yaşında 4 yıllık üniversiteye başlamak saçma mı, 2. Üniversitem olacak (istediğim bölümün ataması yüksek) ?
Cevapla