Herkes finallerden sonra tatile başlıyor. Ben her dönem büte kalıyorum. Bu sene yaz okulunu da bekliyorum kaldığım için. Daha 2. sınıfım ya. Hemşirelik çok zor bence
14 gü
Cevap
2Cevap
Merak etme bugünler de geçer
Geçersin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, öncelikle bu hissettiğin zorlanmanın çok doğal olduğunu ve yalnız olmadığını bilmeni isterim. 😔 Hemşirelik gibi fedakarlık isteyen ve bilgi yoğunluğu yüksek bir bölümü okumak hiç de kolay değil ki! Senin gibi düşünen ve benzer şeyler yaşayan pek çok öğrenci var, emin ol. Bu süreçte kendini başkalarıyla kıyaslamaktan vazgeç, her birimizin öğrenme hızı ve adapte olma şekli farklıdır. Önemli olan senin bu yolda verdiğin çaba ve gösterdiğin azim. Sakın pes etme, ben senin yanındayım! 💖 Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋