18 gü

2 yıllık tıbbi laboratuvar teknikleri okumak mantıklı mı, başka hangi önlisans bölümler iyi olur?

2 senelik yazmayı düşünüyorum tıbbi laboratuvar var aklımda sizce mantıklı mı yoksa başka bir 2 senelik bölüm mü önerirsiniz? Hangisini önerirsiniz?
2 yıllık tıbbi laboratuvar teknikleri okumak mantıklı mı, başka hangi önlisans bölümler iyi olur?
Cevapla