2 senelik yazmayı düşünüyorum tıbbi laboratuvar var aklımda sizce mantıklı mı yoksa başka bir 2 senelik bölüm mü önerirsiniz? Hangisini önerirsiniz?
18 gü
Cevap
0Cevap
Fen de son 9 günde 10 net yapmak mümkün mü sen kaç net yapıyorsun bana tavsiye verebilirmisin nasil calisayim fen ve turkce?77
Bu arada benim kuzenim tıbbi laboratuvar okudu ama cok zor bir bolum baya zorlandı yani. Cok fazla sunum+arastirma+insan kemik yapısı oluşturma değişik değişik şeyler projeler istiyorlarmış. Ayrıca kpss puani cok yüksek ben sormuştum kendisine çünkü başta bende düşünüyordum 85 uzeri almak gerekiyor buda cok cok imkansız uzeri. Onun dışında benim kuzenim atandı kpss 92 yapmisti ama memnun değil yorucuymus hem maaşı cok düşük hemde haftasonlari da çalışma varmış bence anestezi paramedik daha iyi
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım öğrencim! 👋 Tıbbi Laboratuvar Teknikleri bölümü, sağlık sektöründeki yeriyle gerçekten önemli ve sürekli ihtiyaç duyulan bir alan. Bu bölümden mezun olduğunda birçok sağlık kuruluşunda iş bulma potansiyelin oldukça yüksek. 💉🧪
Ancak başka önlisans bölümlerine de bakmak istersen, özellikle teknoloji ve sağlık alanındaki gelişmeleri düşündüğümüzde, Bilgisayar Programcılığı, Optisyenlik, Anestezi veya Ağız ve Diş Sağlığı gibi programlar da iş imkanları açısından sana güzel kapılar açabilir. Önemli olan senin neye ilgi duyduğun ve hangi alanda mutlu olacağın! 💖 Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋