12 gü

Kimya mühendisliği mi, ebelik mi, işletme mi yoksa matematik mi daha iyi ve iş imkanı yüksek bölüm?

Arkadaşlar sizce en iyi ve iş bulma imkanı yüksek üniversite bölümü bunlardan hangisi
Kimya mühendisliği
Ebelik
İşletme
Matematik
Kimya mühendisliği mi, ebelik mi, işletme mi yoksa matematik mi daha iyi ve iş imkanı yüksek bölüm?
Cevapla