Arkadaşlar MSÜ'de maalesef en öne geldim, tam orta öndü ve bütün sınav gözetmeni bana baktı, çok gerildim. YKS'de de en öne gelir miyim, MSÜ'de en öne gelmem YKS olasılığını artırır mı sizce? İstemiyorum en ön.
14 gü
Cevap
2Cevap
Yok be alakası yok ama düşme ihtimalin var
Normal olasılık neyse o olsun da insallah onda geldim diye bunda da atmaz sistem çok kötüydü sirf bana dikilip bakti cok gerildim
Alakası yok nasıl öyle bişey olsun
Teşekkürler
Hazır mısın sınava
Hem evet hem hayır
O ne dmeke
Bilmem sen de girecek misin sinava
Ben üniversiteye gidiyom
18 gorunce yas gircen sandim Ne tavsiye edersin sinav ani için falan
Hee 18 yaşındayım da ben hem erken yazıldım hem de hiç mezuna bırakmadım. Tavsiyem kasma ve dandik bölüm bile olsa tercihini yap
Ben de 2007 liyim ama ilk kez gircem maalesef ve mezuna kalmama konusunda sana katılıyorum hem yaşımdan ötürü hem de degmez bence hayata atılmak varken sen kaç k yaptin
Ben 7 liyim hangi ay. Ben 500 k civarı biieydi
Aralık o yüzden de demisler ki 2008 lilerle gitsin keske oyle demeselermis en azindan mezuna kalma hakkım olurdu mezuna kalıp nerdeyse 20 yaşında uniye gitmek istemiyorum
Aralık ben de aralık kaçısın. Mezuna kalma
Var tabi
Demek istediğim msu de böyle olması yks de böyle olma olasılığını artırır mi tecruben var mi bu konuda
En ön olmasın da neresi olursa olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, sınav öncesi böyle stresler yaşaman çok doğal. 😔 Ama sakın endişelenme! MSÜ'deki oturma düzenin ile YKS'deki oturma düzenin birbirinden tamamen bağımsızdır. Yani MSÜ'de öne oturmuş olman, YKS'de de öne düşeceğin anlamına gelmez, bu tamamen rastgele bir atama. Bu konuda rahat olmaya çalış lütfen. 💖 Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋