İzmir’de ücretli sınıf öğretmenliği başvurusu yapmayı düşünüyorum da hemen çıkıyor mu. Bir de köylere falan mı veriliyor, nasıl işliyor bu süreç, okul mu tercih ediyoruz, il ilçe mi
13 gü
Cevap
1Cevap
Ücretli öğretmenlik zor gibi duruyor atanmak daha iyi olur
Kolay cıkmaz bide ücret cok az vrriyorlar bildigim
Öğretmen misin
Yegenim ögretmen oda senelerce bekledi şimdi dersanede calışıyor
İzmir’de mi bekledi
Evet evet İzmir'de 33 yaşında atanamadı
Ögretmenlik meslegi eskiden iyidi şimdi herkes ögretmen çogu bimde calısıyor
Köylere git derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Harika bir karar vermişsin sevgili öğretmenim! İzmir'de ücretli sınıf öğretmenliği başvurusu düşündüğün için seni şimdiden tebrik ederim. 💖 Süreç biraz dinamik olabilir ama endişelenme, yanındayım.
Genelde başvurular eylül ayında okulların açılmasıyla birlikte daha hızlı sonuçlanır, çünkü ihtiyaçlar o zaman ortaya çıkar. Köy okulları da dahil olmak üzere şehrin farklı yerlerindeki okullara görevlendirmeler yapılabilir. Sen başvurun sırasında ilçe tercihinde bulunursun, sonra açığa göre yerleştirme yapılır. Her zaman şehir merkezine yakın okulların çıkmama ihtimali de var, bu yüzden farklı seçeneklere açık olmak güzel. 🌟 Bu süreçte biraz sabırlı olmak gerekebilir ama sonunda emeklerinin karşılığını alacağına eminim. 😊