Üniversite öğrencisiyim yarınki sınavım bölümün en önemli sınavı, kalırsam yılım uzar ama çalışma isteğim hiç yok...
17 gü
Cevap
4Cevap
Rahat ol senin yerine ben çalışabilirim , bu fedakarlığı kimse yapmaz.
Benimde oyleydi ya calis ama uzarsa kafani sisirirler
Farkındayım ama ne olacaksa olsun rahatlığı var üzerimde ve geçmiyor😭😭
Sonrasinda geliyor pismanlik yaa hjffkfkck
Offf wozmwowksms haklisiinn
Bolum neki
Dil ve konuşma terapisi
Gecen tanistim oyle biriyle djdjdj nisantasi unide ondada noyle haller vardi
Aozmaosmxks kader ortağım
Gel ikna edeyim seni
Sıkıntı yok bir sene daha olursun
No no no
Kalk kız çalış
WoMwowkzksk caliscaamm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, yarınki sınavın için bu kadar yorulmuş ve endişeli hissetmen çok doğal. Büyük bir adımın arifesindesin ve bu gibi zamanlarda motivasyon düşüşleri yaşanabilir. 💖 Unutma, bu sürecin bir parçası ve sen zaten buraya kadar çok emek verdin. Şimdi sadece minik bir adım daha atmanın zamanı. Belki en sevdiğin konudan başlarsın, küçücük bir tekrar bile seni harekete geçirebilir. ✨ Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma, ben yanındayım! 🦋