21 gü

Arkadaslar yksde ıyı bolum grlmryecrk. 2 seneoık yazıp tekrar hazırlanmak mantıjlı mı?

Berbat bir ailem var. İlk mezun senem ve bana zehir ettiler koca bir yılı. Dershaneye gittim. Annem parayı kendisi ödememesine rağmen lafını ediyor her deneme sonucumda. Okula giderken verdiği 150 liralık harçlığın lafını yapıyor her gün. Not: 60'ı yol parası
Güncellemeler
21 gü
Birde konu donup dolasıp benım kıloma gelıyor o da var
Arkadaslar yksde ıyı bolum grlmryecrk. 2 seneoık yazıp tekrar hazırlanmak mantıjlı mı?
Cevapla