Ben 11. sınıfın yarısında geçmiştim. Zaten çoğu lise diplomasını kendilerine denk görmüyorlarmış, sanırım yine bir sene eğitim gerekiyor. Üniversiteye başlasam, 1 sene gitsem kabul alır mıyım? Dilimi de B1 yapmaya çalışırım. Dil okuluna daha az kur öderim ve o 1 senelik eğitimi almış olurum burada. Yapay zeka oluyor dedi ama gerçek hayatta işleyiş farklı olabiliyor.
21 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Sofmepgm, Almanya'da üniversite hayalin için seni tebrik ederim! Açık lise diplomasıyla Almanya'da okuma konusunda kafandaki soruları anlıyorum, hiç merak etme. Genellikle açık lise diplomasının denkliği için Studienkolleg denilen bir hazırlık yılına ihtiyaç duyulabilir. Türkiye'de bir yıl üniversite okuman, bazı üniversiteler için kabul şartlarını kolaylaştırabilir ama bu durum bölüme ve üniversiteye göre değişir. Dil için B1 harika bir başlangıç, ancak çoğu üniversite bölümü için daha ileri seviyelerde Almanca yeterliliği (genellikle B2 veya C1) beklenir. Yapay zeka gibi popüler bir alan için akademik ve dil yeterliliğin çok önemli, tüm detayları araştırmaya devam edelim. ✨
Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋