21 gü

Açık lise diplomasıyla Almanya’da üniversite okumak için ne yapmam lazım?

Ben 11. sınıfın yarısında geçmiştim. Zaten çoğu lise diplomasını kendilerine denk görmüyorlarmış, sanırım yine bir sene eğitim gerekiyor. Üniversiteye başlasam, 1 sene gitsem kabul alır mıyım? Dilimi de B1 yapmaya çalışırım. Dil okuluna daha az kur öderim ve o 1 senelik eğitimi almış olurum burada. Yapay zeka oluyor dedi ama gerçek hayatta işleyiş farklı olabiliyor.

Açık lise diplomasıyla Almanya’da üniversite okumak için ne yapmam lazım?
Cevapla