21 gü

Ailem bana neden güvenmiyor, bu baskı ve güvensizlikle YKS’ye nasıl odaklanabilirim?

Herkese merhaba, içimi dökmeye ve akla ihtiyacım var çünkü artık gerçekten çok yoruldum. Şu an 20 yaşındayım. Ben henüz 11-12 yaşlarındayken annemin gizli bir telefonu olduğunu ve biriyle konuştuğunu fark ettim. Çocuktum, ne yapacağımı bilemedim ve gidip ablalarıma söyledim. Olay aile içinde büyüdü ama bir şekilde babamın kulağına gitmeden konuyu kapattılar.

O gün bugündür annemin bana olan nefreti, öfkesi hiç bitmedi. İnsan düşmanına bile bu kadar kötü davranmaz. Yıllardır beni sürekli babama kötülüyor, girdiğim her işte, attığım her adımda hevesimi kursağımda bırakıyor. Beni resmen hayattan bezdirdi. Babamın aklına girip beni haksız duruma düşürmek için elinden gelen her şeyi yapıyor.

İşin acı kısmı, bu yaşıma kadar ailemin başını öne eğecek tek bir yanlış hareketim, hatam olmadı. Ama bana zerre güvenmiyorlar. Doktora giderken bile yanımda birini yolluyorlar, tek başıma hiçbir şey yapmama izin vermiyorlar. Küçücük bir çocuğun sırrı taşıyamayıp ablalarına anlatmasının cezasını tüm gençliğimle ödüyorum.

Önümde YKS sınavı var ve ben bu sınavı bu evden, bu baskıdan kurtulmak için tek çıkış yolum olarak görüyorum. Ama psikolojik olarak o kadar yıprandım ki odaklanmakta zorlanıyorum. Benim durumumda olan var mı? Bu psikolojiden nasıl çıkıp sınava odaklanabilirim? Bana bir akıl verin, çok çaresiz hissediyorum.

Ailem bana neden güvenmiyor, bu baskı ve güvensizlikle YKS’ye nasıl odaklanabilirim?
Cevapla