Neden kötü mü yoksa çaresiz kalsalar yazarlar mı?

Atama tercihi yapıyorum da eğitim araştırma hastanelerini kimse yazmıyor mu
Neden kötü mü yoksa çaresiz kalsalar yazarlar mı?
Cevapla