Tercihlerde benim sonlara doğru yazdığım yere puanım yüksek bile olsa girebilir miyim sizce?

Diyelim ki puanı benden daha dğşğk brisi yazdı 2 kişi alınıyor en başa ben en sona yazdım hangimizin ki olur

Tercihlerde benim sonlara doğru yazdığım yere puanım yüksek bile olsa girebilir miyim sizce?
Cevapla