Serseri Keko Erkeklere Giden Kızların Kafası Çok Saçma?

Günümüzde Türkiyede hala çok sayıda iyi karakterli bekar erkek var. Kızlar ise sözde iyi erkekleri istediklerini söylüyorlar fakat iş bir erkekle sevgili olmaya geldiğinde ne kadar sorunlu, keko ve serseri erkek var gidip onları tercih ediyorlar. Bu kızlara sorduğunda da iyi erkek yok o yüzden böyle erkekleri tercih ettik gibisinden saçma şeyler geveliyorlar. Nerde yok a, mk, ortalıkta hala çok sayıda iyi karakterli erkek var. Kızlar iyi karakterdeki erkeklerle sevgili olmayı istediklerini söyledikleri halde iyi erkekleri beğenmiyorlar. Ya prenses olarak görüyorlar ya da uğraşıp beğenmeyecek başka özellikler buluyorlar. Sonra da gidip sorunlu, serseri veya keko erkeklerle sevgili oluyorlar. Günümüz kızlarının söyledikleriyle yaptıkları birbirini tutmayabiliyor. Sizce kızların keko serseri erkek tercih etmesinin sebepleri ne?

Serseri Keko Erkeklere Giden Kızların Kafası Çok Saçma?
Cevapla