Hep sacma seyler dusunuyorum, hastalikli gibi takintiliyim?

Cilginlar gibi sinava hazirlaniyorum. En zor sorulari yapabilme seviyesine geldim derslerin cogunda, sadece birkac ders kaldi calismadigim. Yasim 28. Maddi sikintidan dolayi kasiyerlik yaptim bunca sene. Gecen senelerde anlamadigim icin degil, calismadigim icin dusuk notlar aldim universite sinavindan. Acik lise mezunuyum, zamaninda yine tembellikten fazla calismamistim SBS'ye, sonra da psikolojik olarak rahatsizlanip iletisime kapali hale gelince aciga gecmistim. Simdi YKS'ye hazirlikli girip yuksek not alma niyetindeyim; ama ya sinavda cok basarili olursam da kimse gercekten basarili olduguma inanmazsa? Engelli bireylerin bile basarisina herkes "ya sorulari calmistir ya da parayla yerlestirilmistir." diye yorum yazmis. Ben baskalarinin ne dusundugune cok takan biriyim. Devir kotu, yalan dolan cok, kimsenin kimseye guveni kalmadi.

Hep sacma seyler dusunuyorum, hastalikli gibi takintiliyim?
Cevapla