Acıktan okumak ıcın ılla örgün bir üniversiteye kayıt mı yapmam lazım?

Yaşlı bakım kazanmışım 2 yılda okuyacağıma 11 ayda bitirip dgs ile hemsırelık düşünüyorum ne diyorsunuz
Acıktan okumak ıcın ılla örgün bir üniversiteye kayıt mı yapmam lazım?
Cevapla