Merhaba benim matematik netim 0 herhangi bir EA bölüme yerleşirmiyim matematiğim çok iyi değil zorlanirmiyim sizce?

Merhaba benim matematik netim 0 herhangi bir EA bölüme yerleşirmiyim matematiğim çok iyi değil zorlanirmiyim sizce?
Cevapla