Açıköğretim bölümlerinden hangisi okunmalı?

Merhaba ben lisans mezunuyun örgün 4 yıllık okudum fakat öğretmenlik atamaları artık zorlaştı malum mezun sayısı fazla atama sayısı az. Bu sebepten açıktan ikinci bir üniversite okumayı düşünüyorum. Atanmaktan ümidimi kestim artık :( fakat hangi bölümlerin iş imkanı daha iyi emin olamıyorum. Biri açıktan 2 yıllık bir bölüm okumamı onu da dgs ile örgün 4 yıla tamamlamamı tavsiye etti ama yine öğretmenlik gibi okuyup da iş sahibi olamayacağım bir bölüm okuyup yıllarımı boşa harcamak istemiyorum. Siz olsanız ne okurdunuz ne tavsiye edersiniz? Ya da bu şekilde okuyup iş bulanlar tavsiye de bulunabilir mi?

Açıköğretim bölümlerinden hangisi okunmalı?
Cevapla