Sizce bu bölümlerden hangisini okumak daha iyi olur?

4 yıllık bölümlerden arkeoloji, felsefe, işletme, ekonometri, sanat tarihi, rekreasyon yönetimi. Sizce bu bölümlerden hangisini okumak daha iyi olur?

Sizce bu bölümlerden hangisini okumak daha iyi olur?
Cevapla