Ailemden kacmak icin sehir disinda universite okumayi dusunuyorum ama aklim kalacak gidince sizce ne yapmalıyım
Cevabın nedir?
Cevapla
Sponsorlu
Canım, şehir dışında üniversite okumak hayatında önemli bir adım olabilir ve bu süreç sana pek çok deneyim kazandırabilir! 🌍 Ama görüyorum ki ailenle olan bağların da kafanı karıştırıyor. Şimdi, düşünmeni istediğim şey şu; gerçekten ailen nedeniyle mi gitmek istiyorsun yoksa bu senin için bir büyüme ve özgürleşme fırsatı mı? Eğer sadece kaçma duygusuyla bunu düşünüyorsan, belki de önce ailenle bu sıkıntılarını konuşmayı deneyebilirsin. 💭
Ama diğer tarafta bağımsızlık hayallerin varsa ve yeni bir başlangıç seni heyecanlandırıyorsa, şehir dışında okumak şahane bir seçenek olabilir! Tabii, aileni özleyeceğin kesin, bu da çok insanca bir duygu. Ama şu da bir gerçek ki tek başına kalmak seni çok daha güçlü yapar, kendine güvenin artar ve hayata karşı daha donanımlı olursun. 💪
Bu süreçte biraz korku hissetmen normal; yeni bir şehir, yeni insanlar... Hepsi seni başta biraz zorlayabilir ama inan bana bu zorlanmalar, seni geliştirir ve olgunlaştırır. İstersen seçtiğin şehir ve üniversiteler hakkında daha fazla konuşabiliriz. Buradayım, yanında hissedeceksin 🦋1
Çok Süper Cevap
10 ayBen uzakta okumayı aile evinden kaçmak gibi gördüm ve gittim tee en uzak yeri yazdım bölge olarak pişman mısın dersen değilim çünkü benim o evden uzaklaşmam gerekiyordu ama eğer ailenle bir sorunun yoksa aile evine yakın bir şehirde oku ya da yaşadığın şehirde oku derim senin için daha iyi olur. Ben mesela kykde özellikle çok zorluklar yaşadım psikolojik şiddet, zorbalık vs vs. aile evinde bunları çok yaşamazsın orada okursan ama bambaşka bi şehirde, yalnızsın, hastalansan bakacak kimsen yok bu durum kötü sadece bide senin ne istediğine bağlı neden gitmek istiyorsun aile evinden
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
10 ayKaçmak için düşünme bence. Eksileri var tabiki bilmediğin bir şehirde yalnız hissediyorsun ilk başta. İyi arkadaşlıklar yaparsan o yalnızlığın bir nebze azalır ama aile eksikliği çok hissediliyor. Mesela kimse hasta olduğunda sana bakmaz. Kimse bir işini halledeceksen sana yön göstermez. Tüm işini kendin halletmen gerekecek. Tabi bunları zaten yapıyorum diyorsan o ayrı mesele. Duygusal olarak boşlukta olabilirsin belki. Eğer ben aileme çok bağlı değilim zaten diyorsan zor gelmeyebilir. Ben üniversiteye kadar ailemin sözünden dışarı çıkmazdım. Babam beni bir yere annem olmadan göndermezdi mesela. İlk defa üniversiteye göndermişti ve çok bocalamıştım. Çok yalnızlık çektim. Kendi işlerimi halletmekte çok zorlanmıştım. Ama bir açıdan da kendi ayaklarım üzerinde durmayı öğrendim. Kendi işlerimi kendim halletmeyi öğrendim. Paramı idareli kullanmayı öğrendim. Üniyi uzak bir şehirde okumak bir açıdan zor ama kendini geliştirmek açısından iyi bir şey. Sana tavsiyen herkese hemen güvenme. Çünkü iki yüzlü çok insan var. Kötü alışkanlıkları olanlardan uzak dur bence.
10 Yorumla
Uzakta üniversite okursan yurda gideceğini farz alarak yazıcam.
Ailen ile kalırsan;
Yemek derdin olmaz.
Eve kaçta girersen gir kızsalar da seni içeri alırlar.
Tanımadığın insanlarla yaşamaya alışmak zorunda değilsin.
Ulaşımın daha rahat olabilir.
Uzakta Üniversite Okursan;
Saatlere uyduğun sürece nereye gittiğin kimsenin umrunda değil.
Ders çalışabilmek için daha iyi ortam imkanları.
Sosyal çevrene daha büyük katkılar sağlarsın.
Eğer baskıladıkları bir şey varsa burada yapmana daha fazla imkan var.00 Yorumla
10 ayeksisi yok artısı var, ev ekonomisi ev işleri ileride hem çalışıp hem ev işlerini nasıl koordine edeceğin konusunda eğitim, geç geldin, nereye gidiyorsun, derslerine çalıştınmı bunlar artık yok asma
sende yan gelip yatmamalısın, boş zamanlarında çalışıp kendi ekonomine desteks ağlamalısın, elbette eğleneceksin gençsin ama bu eğlence sadece cuma akşamından başlayıp pazar akşam saat 20.00 bitmeli pazatresi eğitimine kaldığın yerden devam etmelisin nyoksa çuvallarsın hem hayatını ertelersin hemde bak gittin yapamadın eleştirilerine maruz kalırsınm
ben yapacağına gönülden inanıyorum başarılar dileri
04 Yorumla
Soran10 ayYurtta kalicam evde değil
- 10 ay
farketmez yine de ekonomi ile alakalı kendini eğitmelisin
seneye eve çıkarsın garanti
Soran10 ayAnksiyeteli bir insanim insanlara karsi da hep cekingenim nasil tek basima kalicam diye korkuyorum
- 10 ay
anlıyorum ama kendşine güven ile başlamalısın geçim sıkıntı çekeceğine inanmıyorum bir şekilde hallololur o, okuyacağın şehirde sana sponsor olacak birimler vardır
ama tedavini ihmal etme sakın
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
40
Cevap
42Cevap
Gizli Üye(30-35)10 ayEn iyisi ailenin yanında okuman. Maddi açidanda hem aileni zorlamazdın. Hem gereksiz masraf yapmazsın. Garip garip tanımadığın hatta kıskanç insanlarla aynı odayı, odaları paylaşmak cok zor. Kimisi boya fıçısina düşmüş gibi disaridan. Ama odada her şeyi dağınık ve pis. Sen ders çalışırken onun eşyaları dağınık ve pis iken saatlerce duş alıp makyaj yapması. Pis mendillerini kendin alıp atman. Hijyenlemek için masayı dakikalarca iğrenerek silmen gibi... Sen çalışırken seni kiskanmalari. Kendileri gibi dedikodu yapmalarını istemeleri... Yahut farklı bir şey okuyan arkadaslarsa senin sınav gecesi uyuman gerekirken gece 3 lere kadar yiyip içip Dedikodu yapmaları. İsik açıkken uyumaya çalışman gibi... Sen ders çalışmak isterken birak dersi gezelim deyip zorla toplum baskısıyla kendi peşlerinden takmak istemeleri. Ruh hastasının biri sen ask acisi çekmeye ragmen ders calistiginda sana saygi duymayip muzigi son ses acmasi. Ve her gun bangır bangir seni rahatsiz etmesi. Ruh sagligi yerinde olmadigi icin uyurken seni tedirgin etmesi... Sen en güzeli ailenin yanında oku. Konforlu, güvenli, bildiğin yer...
14 Yorumla
Cevap sahibi10 ayBir de seni dersinden alikoymaya calisan p*çler var. Sosyal medyadan öteledikce daha kovalamaya bir görev bilmiş... Hangi birini anlatayım... Ben uzaktan eğitim okudum bir de. Yarı örgünken böyle...
Cevap sahibi10 ayNiyetleri evlenmekte değil. Gönul eğlendirmek...
Soran10 ayBende boyle insanlarla karsilasmaktan korkuyorum yurtta kalinca
s 10 ayBunu ben yaptım ve memnunum, hayatımın en iyi kararlarından biri olabilir.
Ankara'ya gittim istanbuldan ayrılıp.
Ailem çok kötü bir aile değildi ancak benim kabuğumdan sıyrılmam lazımdı. Bir çok artısı var, yeni bir kültürle donatılıyorsun. Bilmediğin bir sürü kültür ögesi öğreniyorsun. Gittiğin yerin iklimi iyiyse bu daha da bir artı.
"Bunu neden giydin" "bu saatte nerdesin" diyen yok.
Tabi bu zaten "sorumluluk" sahibi bir genç için hiç bir zaman sorun değildir. Ancak sen dötünü açmak istiyorsan ve gece 3 lerce dışarıda gezmek istiyorsan senin için eksikler başlayacaktır çünkü Türkiyedeyiz.
Bir çok farklı yörenin insanı ile oluyorsun.
Kendi kararlarına, dinine, siyasi görüşüne verme hakkın oluyor. Aile evinde açıkçası bu durumlar daha dar veya komple katı olabiliyor.
Eksikleri, ailene bağımlıysan bir süre acı çekersin o kadar. Akıllı bir kızsan zaten çok eksisi yok.10 Yorumla
10 ayArtışı ayaklarinin üstünde durmayı öğrenirsin kendi ihtiyaçlarını kendin gidererek özgüven sahibi olursun
Ekşisi dostun ve düşmanın ile aynı ortamda olmak zorunda kalabilirsin dost gibi görünen düşmanlar seni alkol sigara fuhuş gibi şeylere yönlendirebilir eğer arkadaşlarını ilk iki sene bekleyerek seçersen herkese aynı mesafede olup uzaktan gozlemelersen bu ekşi yon ortadan kalkar ama hasta olgugunda ve uzuldugumde yalnızsın ama bu da aslında bir artı hamur dovuldukce insan acı cektikce kıvam alır
00 Yorumla
10 ayEv ortamında kalma.
Eksileri: derslerine kesinlikle adapte olman çok zor, derslerden sınavlardan geri kalabilirsin. Sebeb: diğer ev arkadaşı ve ortamlar
Ayrıca arkadaş ortamları seni sürekli boş şeylerle , kötü insanlarla muhatap edebilir ve yılların ve geleceğin berbat olabilir.
KYK en iyisi ve kesinlikle her yere , vakıf kurumları, belediyeler, bir çok yere de burs basvurulari yap kazanirdan. Extts her ya eee basvursbilirsin
10 YorumlaEv kirası yeme içme sahte insanlarla tanışıp güven kırılması yol parası
Artıları dersen özgürsün kendi maddi durumunu sen yöneteceksin bu ay şunu almam gerek falan alkol sigara rahat olursun gezip tozma farklı şehirlere gidebilirsin rahat rahat
00 Yorumla
10 ayYanlız evde kaldım herşeyi yaparım kafası yaşamaz san sanki ailen yanındaymış gibi. Yaşarsan bişey olmaz. Akıllı olucaksın yanlız yaşıyorum diye serbest özgür olma işte bu kafa çogu çocugumuzu felakete sürüyor. Ama okulunu okuyup akşam kapını örtüp kimseyle koşuma dersini yap yemeğini ye kendine vakit ayır. Öyle yaparsan neden olmasın kafan rahat olur. Okulunu kurtarana kadar bir meslek sâhibi olana kadar kendine sahip çık güzelim. Sonra sı zaten kendiliğinden geliyor. En güzel yaşlarındasın. Lütfen kendini kurtar meslek sâhibi olarak. İnşallah. Gönül işlerinden uzak dur.
00 Yorumla
10 ayArtı yönleri
Tek başına yaşamayı öğrenin
Özgür olun
Kendi kuralına göre yaşan
Ailenin değerini anlan
Eksi yönleri
Bilmediğin etmediğin yerde yaşayacağın için zorluk çekersin yani orada tek başınasın gezmek istesen nereye gideceğini bilmen
İyi bir arkadaş çevresi yapman gerekir zor ama imkansız değil üniversite de
Kendi bütçene göre bir yer bulup yaşaman gerekir hem bunun geri dönüşü de olmaz
Hayatın gerçek yüzünü görün
00 Yorumla
10 ayGitmek istiyorsan git artısi eksisi yok. Bir sekilde yasayacaksın. Illa arti eksi ariyorsan da eksi uyuşamayacağın kişilerle tanışabilirsin para yetiremeyebilirsin. Artısı kendi ayakların uzerinde durmayı öğreneceksin ise girip kendine yetmeye çalışacak hatta tek başına hastaneye gideceksin
00 Yorumla
10 ayAsfgg ailemden uzakta her boku yiyerek özgürleştim kendi ayaklarımın üzerinde durmayı öğrendim başına bişey gelirse onla nasıl baş edilebilir öğrendim sdfgg ama bana kazandırdığı mis gibi 7 yıl depresyon ve anksiyete oldu
00 Yorumla
Aha böyle olursun.
24 Yorumla- 10 ay
Bu ne saçma paylaşım böyle erkekler cokmu magsum kendiniz bozuk kızları sectiyseniz bu sizin probleminiz terbiyesizlik yapmayın
- 10 ay
Üni okumamış görgüsüz temizlik bile yapamayan hiç bişeyden haberi olmayan biri ile evlenin sizin için daha hayırlı olur beraber büyürsünüz arada pışpışlarsın uyur oturup kalkmasınıda bilmez rezil eder seni ama geçer zamanla
yani ben ailemi cok seviyorum Amma gel gorki universiteyi ulke disinda okuyorum ve bu secimi yapdigim icin hic pisman olmadim sadece ara sira Ailemi ozlesemde tek basina kalmak kendi ayaklarin uzerinde durmak cok guzel bir sey ilk baslarda cok sikintilar olucak amma guclu olursan kazanirsin
00 YorumlaRahat yaşıcam diye batakla girme sadece baskıdan aile gözü önünden uzak kalırsın ve emin ol nasıl düşünüyorsun üniversiteyi bilmiyorum ama öyle ahım şahım değil
00 YorumlaÖncelikle gittiğin ortamlarda tanıştığın hiç kimseyi kendin gibi sanma. Çevrende az ama öz insan olsun. Şehir dışında okuduğun zaman kendi ayakların üzerinde durmayı, paranın hesabını yapabilmeyi, başının çaresine bakabilmeyi öğreniyorsun. Ama sen sen ol aileni para konusunda bunaltma. Tabi mecbur göndericekler ama paranı nereye harcadığınıda iyi bil.
00 Yorumla
10 ayAilenden uzak univeriste hayatı demek gerçekten üniversiteye gitmek demek... kendi ayakları üzerinde durmak demek... aile evinde lise hayatına devam edersin anca...
00 Yorumla
10 ayAşkım düzenli olarak bir para alacaksan para konusunda sıkıntı çekmezsin ama eğer gerçekten ciddi olarak düzenli para alamıyorsan bu gerçekten bir eksi. Yurtta kalmak aile evine göre çok zor istediğin her şeyi yapamıyorsun. Ama bu kendine yeni bir yaşam kurman için de bir işarettt
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)10 ayUmarım ilk gördüğün erkeğe vermezsin çünkü ailesinden kaçmak için okuyanların neredeyse hepsi üni eskortu oluyor sonradan
221 Yorumla
Soran10 ayVermem
Cevap sahibi10 ayO özgürlük hissi seni ele geçirsin sonra gorucez aynı şeyi diyecek misin, İzmir'de okuyacaksan şimdiden olmuş sayılırsın bence
Soran10 ayHer sehir disinda okuyan kotu yola dusuyormus gibi bir algi neden var?
- 10 ay
Ya ne diyorsun be
Cevap sahibi10 ayBunu zamanla anlayacaksın çünkü gerçekten öyle, oraya okumaya mı geliyorlar sanıyorsun sen biraz aç gözünü herkes sabahtan akşama kadar barlarda ve otellerde
Cevap sahibi10 ay@NeBoşsunuzYa sen herhalde hiç üniversiteye gitmedin cano
Soran10 ayKüçük şehir yazacaktim zaten gezmeyi seven bir insan bile değilim
- 10 ay
Sen gitmemissin belli ki
Cevap sahibi10 ayBilemiyorum dikkatli ol sen yinede
- 10 ay
Yaz kuzum sen takılma bu yobaza
Cevap sahibi10 ay@NeBoşsunuzYa kes lan bunu diyen de diskolardan çıkmayan bi bağımlısı ve su ürünleri okuyordur
Cevap sahibi10 ayErkek bağımlısı*
- 10 ay
Tabi canim namuslu ayaklari çeken ooooorrr... ospu seniii
Soran10 ayBence sakin olalim 😄😄
Cevap sahibi10 ay@NeBoşsunuzYa sensin o ucuz eskort
Cevap sahibi10 aySenin gibi içki bağımlısı eskortlar okumasın
Soran10 ayHakaret etmeye gerek yok birbirimize kimsenin ahlak bekçiliğini yapamayiz herkes kendinden mesul
- 10 ay
Gelsene bi ozele
Cevap sahibi10 ay@NeBoşsunuzYa he sıfatıni hadi ordan he
Cevap sahibi10 aySktiğim*
- 10 ay
Hahahahaaa
Artısı ayaklarının üzerinde durmayı öğreneceksin eksisi de dengesiz saygısız insanlara denk gelirsen sen huzursuz olursun
00 YorumlaTek başına ayaklarının üstünde durmayı öğrenirsin, rahat edersin, ne gibi problemlerin var bilmiyorum ama ailenin değerini daha iyi anlarsın.
00 Yorumla
10 ayEninde sonunda tek basina bir hayat kurman gerekicek o yuzden bunu bence deneyimle. Aklin kalabilir bu normal.
00 Yorumla
10 ayAilenden neden kaçıyorsun? Önce buna cevap vermelisin poncik.
08 Yorumla
Soran10 ayToksik ebeveyn olduklari icin narsist baba drama queen anne
- 10 ay
Tek çocuk musun
Soran10 ayHayir kardesim var ama kucuk
- 10 ay
Onun yaşı kaç
Seni özleyecek ama gidince
Soran10 ay15
- 10 ay
Daha küçük olduğunu düşünmüştüm
Kardeşin ile iletişimin nasıl senin
Soran10 ayBazen iyi bazen kotu
- 10 ay
Onunla daha sakin ve sağlıklı bir iletişim kurmaya çalış ponçik. İkiniz birbirinizin her şeyi olun
10 ayHiç tavsiye etmem şehir dışında okumanızı. Aile evinde yaşayıp kendi şehrinizde üniversite okumak mükemmel bir duygu ve imkândır.
00 YorumlaKaçmak istiyorsan git reşitsin kimse karışamaz ama aile evindeki konfor güven maddi manevi destek dışardaki hayatta olmuyor unutma.
00 Yorumla
10 ayTek artısı sevgilinle rahat rahat fingirdeşmek olur başka da artısı yok
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)10 ayben mecbur kaldım gittim alıştım kendi kendine yaşama deneyimi güzel aslında oda arkadaşların bile olsa çamaşırını kendin yıkıyosun yatağını kendin topluyosun odanı kendin temizliyosun vs vs yemek harici hepsi sende ama eğlenceli yinede alışamam diyosan sen bilirsin ben mecburiyetten alıştım ama güzel bir deneyimdi öyle korkutuğum gibi olmadı
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)10 ayArtısı sorumluluk almayı öğrenirsin. Tek başına hayatta kalmayı öğrenirsin. Sosyalliğin artar. Eksisi ise aileni özlersin güzel yemekler olmaz yurt yemekleri kötü olabiliyor.
00 YorumlaGitme kızım yanarsın
Diye söylemişti annem şarkısını söylersin
🤗🤭00 Yorumla
10 ayiyi bir üniversite okumak olmalı amacın, ailenden uzaklaşmak sana kariyer getirmeyecek
00 Yorumla
10 ayBende uzakta okudum, kendi ayaklarının üzerinde durmayı, birey olmayı, yetebilmeyi öğretir
00 YorumlaArtısı yok.. ekşisi var işsizlik boşa zaman kaybı ve maddi kayıp
00 YorumlaArtısı: Sınırsız özgürlük
Eksisi: Geçim sıkıntısı
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)10 ayPara durumun iyi değilse yurtta kalacaksan insanlarla uğraşmak zorunda olacaksın para ama eğer ailen sorunluysa başka bit şehirde sıfırdan başlamak iyi geliyor insana
00 Yorumla
10 ayPara durumun iyi değil ise çok zorlanacaksın. Benden söylemesi.
00 YorumlaMasrafın çok olur. Aile evinde önemsemediğin şeyler yalnız yaşadığında masraf olarak karşına çıkar. Onun dışında hiçbir sorun yok kafanı dinlersin oh be dersin.
01 Yorumla
10 ayBoş bölüm okuyacaksan, mezun olduktan sonra issiz issiz evde kalman fazlalıkmıs gibi hissettirmeye başlarlar. Okuyacaksan meslek garantili olmasına özen göster.
00 YorumlaSana yemin ederim kim ne derse desin. sana tek faydalı olacak yanlarında okumaktır. hef bakımdan sağ ve temiz olmanı ve daha güvenli adım atmani saglayacak.
00 YorumlaGideceğin yerdeki ortamın belirleyici etken olacaktır. Yani yaşamadan asla bilinmez. Ben gittim 8 sene kaldım ve dönmek hiç istemedim. Çok iyi insanlar biriktirdim. Ama aksi olursa o zaman vah haline
03 Yorumla- 10 ay
Kesinlikle bende gittim ama pişmanım çünkü ortam kötüydü
- 10 ay
Ne yazikki bnce kaçmak çözüm değil mücadele en iyisi
Artisi hayat sartlarini ogrenip olgunlasirsin eksi yani birine asik olursun seninle isini halledip seni terkeder
06 Yorumla
Soran10 ayAsk konusunda icimi actin teşekkürler
Soran10 ayGumledim 😂
Soran10 ayEn iyisi 😂😅
10 ayben de ilk başta öyle düşünüyordu göze kaçmak gibi gelir ama kirası yemeği faturası çok gözümü yordu sonradan vazgeçtim eğer imkanların kısıtlıysa önermem
00 Yorumla
10 ayAmaç ailenden kaçmakmı yoksa üni okumakmı? Eger ailenden kaçmaksa yanlış yaparsın. Ne olursa olsun her sıkıntıda yanında olacak kisi ailen olur. Ama üni okumaksa korkma
00 Yorumla
10 ayaileden uzakta okumak daha iyi aile ile okuyunca istediğin gibi özgür olamıyorsun hem yeni şehir yeni insanlar daha iyi geliyor bir zaman sonradan
00 Yorumla
10 aySende çıplak gezinenlere dahil olacaksın yani, basılmışsa ailen yok istediğimi yaparım gibilerinden
00 Yorumla
10 ayŞehir dışı yaz kesinlikle. Pişman olmazsın.
10 YorumlaAilenden kaç ki elin itinin köpeğinin eline düşesin bence çok mantıklı ☺️
00 Yorumla
10 ayÖzgür olursun kendi ayaklarının üstünde durursun artısı bu başka yok eksisi geçim sıkıntısı
00 Yorumla
10 ayailenle yaşayan o olacağına aileden uzak yaşayan o olursun ne olacak
00 YorumlaOkumalısın bence, sonuçta birkaç yıllık gidiyorsun hem iyidir biraz her şeyden uzak kalmak
00 Yorumla
10 ayDurma git. Hayatın boyunca ailen olmayacak. Elbet bir gün ayrılman gerekiyor. Üni tam doğru zaman
00 Yorumla5. Yılım olacak eksisini görmedim.
00 YorumlaGece hayatini rahat yasarsin
00 Yorumla
10 ayNeden kalacak ki madem gitmek istiyorsan?
00 YorumlaHiçbir artısı yok eksisi çok
00 YorumlaAilenden uzak kalmak seni büyütuyor
00 YorumlaArtisi özgür olursun eksisini bilmem amasyada
00 YorumlaAklın kalacaksa bağımlısın ailene
00 Yorumla
10 ayErkeklere takilcan sende ya
00 Yorumla
10 ayAklın kalmaz merak etme
00 Yorumla
10 ayPara gelecekse oku aile de bir yere kadar
00 YorumlaÖzgürlük artı ekonomik eksi
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)10 ayPara sıkıntısı çok çekersin aç kalırsın
010 Yorumla- 10 ay
O zaman seks yapar
Cevap sahibi10 ay@İiistanbulluuu34 herkesin sizin gibi cenabet mi
- 10 ay
Valla ben çok üniversiteli götürüyorum hiçbiri rahat durmuyor
Cevap sahibi10 ay@İiistanbulluuu34 yazdığımla alakası yok
Cevap sahibi10 ay@İiistanbulluuu34 yaş 30u geçince kafanız sekse çalışıyor anca
- 10 ay
Yok öyle değil ya yani kızlar ahlaki değeri bozuluyor bence gitme aslında onu demek istedim
Cevap sahibi10 ay@İiistanbulluuu34 ben diyorum ki para sıkıntısı çekersin sen diyorsun ki seks yap erkekler bozuyor kızların ahlakını bak
Soran10 ay@İiistanbulluuu34 abi ben ilahiyata gidecektim kafaniz bu sekil mi sizin hep
- 10 ay
Ya tamam erkekler ama kızlar da bozuk işte dikkat et diyorum seni de bozarlar çogu s******** çünkü
Cevap sahibi10 ay@İiistanbulluuu34 abicim mesele erkekler. Erkekler adam olursa sorun yok
Gizli Üye(18-24)10 ayHangi şehir istiyon
00 Yorumla- Devamını Gör (22)
Devamını Gör(67)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Yapay Zeka Cevapladı