Hemşirelik mi yoksa fen bilgisi öğretmenliği mi?

İlkokuldan beri hep öğretmen olmak istiyordum. YKS'de 100 k sıralama yaptım fakat şu an atama olmadığı için kime söylesem öğretmenlik yazma diyor fakat hemşireliği de ben istemiyorum hastanelerden felan midem bulanıyor ve hemşirelerin tatilinin de az olduğunu düşünüyorum. Ogretmenlik gerekirse 6 sene okurum ama atandıktan sonra baya bı rahatlarım diye düşünüyorum ve çocukları, onlara biseyler anlatmayı çok seviyorum. Yardımınız için şimdiden teşekkürler 😊

Hemşirelik mi yoksa fen bilgisi öğretmenliği mi?
Cevapla