Yargılayacak olan yazmasın lütfen. Atama tercihlerine şehir dışı düşünüyorüm ama?

Yaşayan varsa çok iyi anlayacaktır beni. Ailemden çok bunaldım. Babam vefat etti 2 3 yıl önce. Annem ve kardeşlerim var. Babam karışmazdi annem kadar her şeyime arkadasimla bulusmama falan. Annem beni çok bunalttı artık. Üniversitedeyim son senem kaldı. Kaç yaşına gelmişiz hala bir baskı baskı. Sınıf arkadaşlarımla takiplesiyiruz görüyorum herkes dilediği gibi gezip tozuyor akşam gidiyor eve ya da yurda. Benim değil akşam sabah arkadaslarimla buluşma hakkım bile yok. Bir kez arkadasimla piknik yapalım dedik (bizim mahalledeki bir parkta) Annem kardeşimi de peşime taktı kırk tane de hesap sordu kim vs diye. Gerçekten çok bunaldım. Sürekli kavga etmeye başladık. Babamdan sonra tüm işler bana kaldı arabayı sürmekten tutun alışveris yapmak vergi işlerini halletmeye kadar. Zaten üstümde çok yük var çok bunalıyorum. Atamalar yapıldığı zaman şehir dışı istiyorum. Çok da uzak olmasın 7 8 saatlik otobüsle yol yeterli. Bazen vicdan yapıyorum bırakıp gidiyormusum gibi oluyor diye ama 2 haftada 3 haftada bir gelirim işlerini halleder tekrar giderim. Biraz uzakta olursam belki aramız da daha iyi olur. Pişman olur muyum? Çünkü gittikten sonra en az 4 yıl geri donemeyecem

Güncellemeler
10 ay
Geçen gönüllü olarak 3 4 gün üst üste staja gittim hastaneye. Annem hemen dedi fotoğraf at yok bilmem ne ben ne bilecegim sen disarilarda geziyor musun nerdesin... İşte o gün son kararımı verdim ama yinede başka şehirde yapamamaktan korkuyorum. Bir arkadaşımla aynı yerleri yazıp aynı evi tutacaz ama aynı yer gelmese de gitmeyi düşünüyorum
Güncellemeler
10 ay
@kızlarsoruyor üniversite tercih degil. Mesleki atama. Kariyer kategorisine taşır misiniz soruyu?
Yargılayacak olan yazmasın lütfen. Atama tercihlerine şehir dışı düşünüyorüm ama?
Cevapla