Napacagimi bilmiyorum nolur bana akıl verin yardım edin ha?

Bu sene yks sınavına girdim. Ve lise boyunca yurta kaldığım için düzgün ders çalışmadım sınavdan düşük aldım hemşirelik istiyordum. Bu sene gelmediği için seneye de dersheneye giderim diye düşündüm. Fakat babam bazı akrabalarimiz için elinden beni derhsneye göndermek gelirken onlar için beni göndermiyor. Onlarla köyde kalacağımı söylüyor bir süre köyde çalışmamı istiyor derslere fakat kendimi biliyorum yapamam başımda bir öğretmen olmadan yapamam ve konu olarak da bı hayli eksiğim var. Bu sene aldığım puanla iki yılık bir üniversite ye gitmeyi düşünüyorum en azından iki yıl boyunca yks çalışırım ya da ilk senemden yks ye hazırlanıp daha yüksek alırım diye düşünüyorum çünkü böyle bir aile ortamında ne kadar çalışsam da boş biliyorum bunun için Tapu ve kadastro ya da iş sağlığı ve güvenliği gibi iki yılık bölümler okumayı düşünüyorum. Tyt sıralamam 1.305.394 gibi bir şey sizce bu sene gideyim mi napayım lütfen biri bana bir şey desin delirmek üzereyim kimseye anlatamıyorum:(

Napacagimi bilmiyorum nolur bana akıl verin yardım edin ha?
Cevapla