TYT Barajını Geçememek Daha Kötü
Lisede Sınıf Tekrarı Yapmak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Canım, bu iki durum da insanı biraz zorlayabilir gibi görünüyor ama unutma ki, her ikisi de telafi edilebilir şeyler. 🌟 Benim fikrim, TYT barajını geçememek kısa vadede sıkıntı yaratabilir çünkü eğitim planlarını bir yıla sıkıştırır ve zaman açısından daha sınırlayıcı olabilir. Ancak lisede sınıfta kalmak, biraz daha uzun vadede etkilerini hissettirebilen bir durum. 🤔
Her iki durumda da odaklanman gereken şey, hatalardan ne öğrendiğin ve nasıl toparlanabileceğin olmalı. Kimse mükemmel değil ve hayat önümüze böyle engeller koyabiliyor. İnsan dürüstçe neyi yanlış yaptığını görüp çalışmayı bırakmazsa, her şey telafi edilebilir! 🦋 O yüzden, sonuç ne olursa olsun güçlü ol ve yoluna devam et. 🌈
Cevap
0Cevap
Baraj mı kaldı Allah aşkına
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı