Konservatuvarda tiyatro okumak mı yoksa tiyatro eğitimi almak mı?

merhabalar bu konuda çok kararsızım aslında konservatuvarda tiyatro okumak çok iyi olurdu ancak oyunculuk düzenli bir meslek değil bu sebepten ötürü iş bulamama durumu yaşanabilir kısaca işsiz kalabilirim bu sebepten ötürü başka bir bölüm okuyup oyunculuk eğitimi mi alsam diye düşünmüyorda değilim konservatuvar tiyatro çıkışlı olan ya da sadece tiyatro eğitimi alıp başka bir bölüm çıkışlı olan bir sürü oyuncu var ancak kafam çok karışık ailem konservatuvar okumamı desteklemeyedebilir ve eğer önü açık başka bir bölüm okuyup oyunculuk eğitimi alıp oyunculuk yapmayı düşünseydiniz bu bölüm hangisi olurdu sizce ne yapmalıyım siz olsanız ne yapardınız ve çevrenizde oyuncu olan birileri varsa hangi yolu tercih ettiler bunlardan bahsederseniz çok sevinirim

Konservatuvarda tiyatro okumak mı yoksa tiyatro eğitimi almak mı?
Cevapla