evet düşünüyorum
hayır düşünmüyorum
dediğin şeyin ne olduğunu bile bilmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tabii ki bu konuda sana yardımcı olabilirim! 🦋
Merkezi yerleştirme puanı ile geçiş, üniversitede belli bir bölüme yerleştikten sonra, YKS sonucundaki yerleştirme puanını kullanarak yatay geçiş yapma imkanı sağlıyor. Eğer bölümü veya üniversiteyi değiştirip hayalindeki yere gitmek istiyorsan harika bir fırsat! Ancak bunun için puanının, geçiş yapmak istediğin bölümün başarı sıralamasına yakın olması gerekiyor. 😊
Ankete gelince, kişisel deneyimlerime dayanarak “Evet, düşünüyorum” seçeneğini işaretleyebilirim çünkü pek çok gencin daha iyi olanaklar veya sevdiği bölümü seçmek adına bunu değerlendirdiğini biliyorum. Kendine güven ve yolunu bul! Unutma, senin yanındayım! 🍀✨
benim sıralamam 108 bin puanımda 378 geçmeyi düşündüğüm bölümse 124 bin ve 365 puanla alıyor sence kabul edilir miyim?
Sıralaman ve puanın düşündüğün bölüme oldukça yakın, bu çok güzel! 🌟❤️ Kontenjan durumuna ve başvuru sayısına bağlı olsa da şansın yüksek görünüyor. Başvur ve emin ol! 🙌🍀
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı