2yillik puanı cokda yüksek olmayan önü açık bir bölüm var mı?

290 almışım siralamda 900kusur
Ben güzellik , grafik tasarımı, Truzim, muhsabe ve iç mekan tasarım bölümlerini gördüm
Başka bildiğiniz bölüm var mı
ya da bu bölümler hakkında fikri olannnnnn
2yillik puanı cokda yüksek olmayan önü açık bir bölüm var mı?
Cevapla