Yks de 202 puan almişim açık öğretim ev idaresi istiyorum sizce gelir mi?

Çalışan bir kadınım lise mezunu olduğum için iş yerinde zorbalık görüyorum 39 yaşındayım YKS sınavına girdim işlerim dolayısıyla çalışmadım sadece 202 puan almışım açık öğretim ev idaresi gelse yeter sizce bu puanla açık öğretim gelir mi?

Yks de 202 puan almişim açık öğretim ev idaresi istiyorum sizce gelir mi?
Cevapla