İkizimi çok kıskanıyordum geçen sene tercihlerini sildim bi yer kazanamadı. Ne yapmalıyım?

Geçen sene tıpa girecek puanı vardı, gizlice tercihlerini sildim. En sonki gün kütüphaneye gitmişti. Dedim ki ona demek ki kütüphanede bilgilerini biri ele geçirmiş abla, üzülme sen. Bu sene de çok çalıştı ama hukuk çıktı. Vicdan azabı çekiyorum ne iyi geçen sene doktor olabilirdi. Hep benim yüzümden. Ama ona demedim kardeşlik çok değerli çünkü.

Güncellemeler
11 ay
Ona demedim ki ilişkimiz bozulmasın. Ablamı çok seviyorum çünkü.
İkizimi çok kıskanıyordum geçen sene tercihlerini sildim bi yer kazanamadı. Ne yapmalıyım?
Cevapla