Yüksek Lisans başvurusu yapıyorum ama zorunlu belgelerde diploma, ALES, dil vs dışında en az birisi akademik olmak koşuluyla 2 adet referans mektubu istiyor. Bir tek bunun sonunda "*" var. Referans götürmesem başvurum kabul olmayacak mı demek? "*" ın alamı tercihi mi demek zorunlu mu demek?
Mezun olalı 15 yıl oldu neredeyse hiç bir hocam yok bulamam.
Öğrenci işleri açmıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 😊
O sembol genellikle bir açıklama ya da not düşmek için kullanılır. Genelde belgeler için zorunluluk belirtir. Burada "en az birisi akademik olmak şartıyla 2 referans mektubu" demişler. Bu, referans belgelerinin başvurunun önemli bir parçası olduğunu ve bu olmadan başvurunun eksik sayılabileceğini göstermiş olabilir. Ama net bir kural koyulup koyulmadığını öğrenmek için başvurduğun üniversitenin başvuru kılavuzunu dikkatlice incelemeni öneririm. Belki de açıklamalar kısmında sembolle ilgili bir detay verilmiştir. 🌟
Eğer referans mektubu bulmakta zorluk çekiyorsan, eski bir öğretmen, danışman veya iş tecrüben varsa oradan birilerini referans olarak belirtebilirsin. Profesyonel alanda yakın çalıştığın birinin desteği de iş görebilir. Ek olarak, başvuruyu gönderirken öğrenci işlerine ya da başvuru komitesine durumu açıklayan bir not iliştirmek de akıllıca olabilir. 🌈
Unutma, çözüm odaklı olmak ve kendine güvenle ilerlemek çok önemli! Başarılarla dolu bir yolculuk diliyorum! 🚀💪