YL başvurusunda zorunlu belgeler kısmında 2 adet akademik referans yazıp sonuna * sembolü koymuşlar. Tercihi mi zorunlu mu demek?

Yüksek Lisans başvurusu yapıyorum ama zorunlu belgelerde diploma, ALES, dil vs dışında en az birisi akademik olmak koşuluyla 2 adet referans mektubu istiyor. Bir tek bunun sonunda "*" var. Referans götürmesem başvurum kabul olmayacak mı demek? "*" ın alamı tercihi mi demek zorunlu mu demek?

Mezun olalı 15 yıl oldu neredeyse hiç bir hocam yok bulamam.

Öğrenci işleri açmıyor.

YL başvurusunda zorunlu belgeler kısmında 2 adet akademik referans yazıp sonuna * sembolü koymuşlar. Tercihi mi zorunlu mu demek?
Cevapla