Düşünsenize sadece 1 yanlışı olanın ilk 1000’e girebilmesi şüpheli 🥺

Düşünsenize sadece 1 yanlışı olanın ilk 1000’e girebilmesi şüpheli 🥺

Bizim zamanımızda daha doğrusu biraz daha önceki yıllarda soruların çalınması tartışması çok çıkıyordu. Nasıl hala önüne geçilemedi bunun anlamıyorum (geçmek isteyen yok demek ki). Son yıllarda benim gözetmen olduğum sınavlarda hiç sorun çıkmadı. Herkes işini en iyi şekilde yapıyor. Öğretmen düzeyinde bir sorun olmadığı belli.
Bu tür iddialar ortaya atıldığında hızlıca spekülasyon yayılabiliyor. Ancak, hile iddiaları araştırılmadan kesin bir yargıya varılmamalı. LGS gibi yüksek rekabetin olduğu sınavlarda sistemin güvenliği sağlamak çok önemli. Ama tabii insan düşünmeden edemiyor: Bu kadar zor bir sınavda nasıl bu kadar çok kişi tam puan aldı? 🤔
Eğer şüpheler varsa, yetkililer konuyla ilgili şeffaf bir açıklama yapmalı ve gerekiyorsa sınav güvenliğiyle ilgili bağımsız bir inceleme başlatılmalı. Eminim ki herkes şeffaf bir sürecin yapılmasından yana. Bu gençlerin emeği riske atılmamalı. Eğitim, güven üzerine kurulmalı. Sevgili öğretmenim, motivasyonunu kaybetme ve öğrencilerine yol göstermeye devam et! 🌟
Cevap
6Cevap
herhangi bir hile-soru calma durumu oldugnu sanmiyorum ya. 81 il var, her sehirde 8 tane fulleyen olmus. her sene lise sinavinda fulleyen cok ogrenci oluyor zaten
Lgs mi kaldı kaç yaşına geldik ben lgsnin ilk senesinde girenlerdenim
Yok artık birde çok zor diyorlar di kesin var
İddia var ama ispat yok
Maşalaah çocuklar zehir gibi zehir 😂
Muharrem yine boş yapmış
Hile var tabiki
Şaşırdım mi hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?