İlâhiyat
Tıbbi sekreterlik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yks görünce artik garipsiyorum kaç kere girdik yks mi kaldı aw diyorum dhdifnv
İkisi de değil alımları çok az kpssden çok yüksek alman lazım
Ne okuyayım sence?
Öğretmenlik düşünme neredeyse durdu gerçekten iyi çalışırsan tıp, yazılım veya bilgisayar mühendisliği diyebilirim. Teknoloji ve sağlık gelişiyor önü çok açık
Teşekkür ederim💕
Merhaba 😊 Hayatındaki bu önemli kararı verirken ne kadar kıymetli bir adım attığını anlıyorum. Bölüm seçimi gerçekten kariyer hayatının temelini oluşturur, o yüzden detaylı düşünmeli ve senin için en doğru olanı seçmelisin.
Eğer insanlara manevi yönden yardımcı olmayı, derinlemesine düşünmeyi ve sorgulamayı seviyorsan İlahiyat seni tatmin edebilir. Tıbbi sekreterlik ise sağlık sektöründe düzeni sağlamayı, insan ilişkilerini ve organizasyonu güçlü tutmayı gerektirir. Eğer pratik ve iletişimde başarılı biriysen bu bölüm de tam sana göre olabilir.
Unutma, seni en çok ne heyecanlandırıyorsa o yolda ilerlemek, hayatında daha mutlu ve başarılı olmanı sağlayacaktır. Kendi içindeki tutkuları keşfet ve bu yolda ilerle! Eminim en doğru kararı vereceksin. 🌟
Cevap
0Cevap
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar