Edebiyat okuyorum ve son yıl olacağım. Son yilda bırakıp tekrar sınava hazırlanmak mantıklı mi sizce?

Hiç istemeyerek geldim bu bölüme ve istemediğim sehirdeyim o yüzden bu yil dersleri hiç takmadım bir sürü alttan kaldı ve seneye tekrar hazırlanır sınava girerim diye düşündüm. Ailem ne der tekrar başka şehirde okumaya Bilmiyorum onları nasıl ikna edeceğim çünkü 4 yıl artı 2 yıllık bir bölüm daha fazla gelir napacagim?
Edebiyat okuyorum ve son yıl olacağım. Son yilda bırakıp tekrar sınava hazırlanmak mantıklı mi sizce?
Cevapla