Gastronomi mi , yiyecek icecek isletmeni bölümü mü daha zor?

Her iki bölüm mezunları da yiyecek içecek öğretmeni olabiliyor ben bu 2 bölüm arasında kaldım sizce hangisi daha kolay ve daha avantajlı

Gastronomi mi , yiyecek icecek isletmeni bölümü mü daha zor?
Cevapla