Üniversite okurken yks ye tekrar hazırlanmak mı yoksa şimdiden kpss ye çalışmak mı? (anestezi bölümü)?

Hayalim hep tıp fakültesiydi ama olmadı. 1 yıl da mezuna kaldım ama yine düzgün çalışamadım. Başka problemlerim de vardı. Hayatım istediğim gibi gitmedi. Neyse sonuç olarak olmadı. Ailem, akrabalarım herkes biliyordu tıp istediğimi kazanamayınca eziklediler. Saçma sapan konuşup moralimi bozdular. Anestezi geldi. Şimdiden kpss çalışıp atansam mı mantıklı yoksa unideyken yks mi çalışayım? Tyt 200 binlerdeydi sıralamam ayt de 300 binlerde. Ama ayt ye pek önem veremedim. Sizce ne yapmalıyım?

Üniversite okurken yks ye tekrar hazırlanmak mı yoksa şimdiden kpss ye çalışmak mı? (anestezi bölümü)?
Cevapla