Arkadaşlar ben bu sene yks ye girdim okul birinciligim vardi mimarlık geldi fakat ben mimarlık istemiyorum?

Arkadaşlar ben bu sene yks ye girdim okul birinciligim vardi mimarlık geldi fakat ben mimarlık istemiyorum? şimdi tekrar girsem kırık
obp ile biyomedikal veya anestezi gibi iki yıllık bölümler gelir mi?
Arkadaşlar ben bu sene yks ye girdim okul birinciligim vardi mimarlık geldi fakat ben mimarlık istemiyorum?
Cevapla