Herkes Benden Nefret Ediyor Gibi Görünüyor – Yardım ve Tavsiye İhtiyacı ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar, Ben 19 yaşındayım, lise mezunuyum ve yaklaşık bir yıldır işsizim. Şu an hayatımda büyük bir yalnızlık hissi yaşıyorum. Liseden kimseyle iletişimde değilim ve eski arkadaşlarımla da bağlantım kalmadı. En yakın 5 yıllık arkadaşım bile sebepsiz yere beni engelledi. Bu durum kendimi gerçekten çok kötü hissettiriyor. Sanırım, sosyal çevremdeki insanlar beni sevmedikleri ya da istemedikleri için bu şekilde hissediyorum. Beni itici bulduklarını ya da benden nefret ettiklerini düşünüyorum. Bu duygular, kendime olan güvenimi ve moralimi oldukça etkiliyor. Ayrıca, boyumun yaklaşık 1.90 olduğunu da belirtmek istiyorum, bu da bazı insanlarla etkileşimde bulunurken farklı algılanmama neden olabilir. Kendi halinde ve iyi bir insan olduğumu düşünüyorum, ama ne yazık ki kimseyle gerçek anlamda arkadaşlık kuramıyorum. Gezebileceğim, konuşabileceğim bir arkadaşım bile yok. Bu konuda bana nasıl yardımcı olabileceğinizi ya da nasıl bir yol izlemem gerektiği hakkında tavsiyelerinizi paylaşır mısınız? Yalnızlığımı aşmak ve sosyal ilişkilerimi geliştirmek için neler yapabilirim? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Herkes Benden Nefret Ediyor Gibi Görünüyor – Yardım ve Tavsiye İhtiyacı ne yapmalıyım?
Cevapla