Arkadaşlar merhaba kardeşim 6 yaşında Youtube dan p+rno izlemiş. Baya baya izlemiş yani. Ne tepki vermeliyim?

Çocuk daha 6 yaşında. Önceden de yapmıştı bunu. Onunla tatlı tatlı konuşmuş ve telefon tablet yasaklamıştım. Ve ona neden izlediğini sorup anlayışla yaklaştım ve birdaha yapmaması için söz aldım. Fakat şimdi YouTube geçmişini gördüm. İzlemiş. Onunla konuşmaya çalıştım neden diye. Bilmiyorum diyor. Utandı. Anneme babama söyleme dedi. Ben ona buna değilde küçücük çocuğun bunları nerden görüp öğrendiğini merak ediyorum. İlerde potansiyel tacizci olmaması için düzgün yaklaşmak gerektiğinin farkındayım. Psikoloji okuyan bilen varsa yardımcı olabilir mi. Çok lazım?
Arkadaşlar merhaba kardeşim 6 yaşında Youtube dan p+rno izlemiş. Baya baya izlemiş yani. Ne tepki vermeliyim?
Cevapla