25-26 yaşında tıp kazanmak çok mu geç olmuş olur?

23 yaşındayım bimde çalışırken 2 yılımı vererek çalışmak istiyorum. Artık evde yks çalışmama izin verecek kimse yok. Sıfır değilim yani bu yıl matematiği ve fiziği halleder seneye de diğerlerini halleder yaparım diye düşünüyorum. Hayatımda kimse yok kaybedeceğim hiç bir şey yok yobaz ailemden kurtulmam için tek seçeneğim okumak. Okumasam yobaz ailemin seçeceği kişiyle evlenmek zorunda kalacağım..

25-26 yaşında tıp kazanmak çok mu geç olmuş olur?
Cevapla