Nişanlımın ailesi beni istemiyor ne yapmam lazım?

Herkese selam ,

1 yıllık ilişkim var. Nişan yaptık , nişandan sonra nişanlımın ailesi kendi aralarında tartışmışlar ve beni istemediklerini söylemişler nişanlıma. Bunun üzerine nişanlımla bir süre bu şekilde devam ettik nişanlımın hareketleri ve ilgisinde farklılık olunca , tartıştık ve nişanlım bu evliliğin olmıcağını ailesinin rızasının olmadığını ileterek ayrıldı. Ailesi bu süreçte asla bizimle iletişime geçmedi. 3 ay oldu nişanlımın söylediği şey akrabalarının hoşnut olmadığı ( nişanda bir sorun olmadı ) sadece ailesi bişeyleri bahane ederek istemediklerini belirtmişler ve hepimizi numaralarımızı silerek , engelleyerek bir süre kötü etkilediler. Nişanlım bitirdikten 20 gün sonra tekrar döndü bensiz yapamadığını söyledi şu an ilişkiye devam ediyorum ama belirsizlik hakim , ilerisi için ne olur bilmiyoruz. Lütfen fikir verin..

Nişanlımın ailesi beni istemiyor ne yapmam lazım?
Cevapla