Üniyi kazandım ama okuma hevesim yok artık gitmek dahi istemiyorum böyle hissetmemin sebebi ne sizce?

Ortaokula liseye hevesle giderdim ama üniversiteye gitme hevesim hiç yok insan hiç mi heyecanli olmaz
Üniyi kazandım ama okuma hevesim yok artık gitmek dahi istemiyorum böyle hissetmemin sebebi ne sizce?
Cevapla