Türkiye'de mi üniversite okumak mi yurdisinda üniversitesi okumak?

Selam arkadaşlar ben bana göre pozitif ve negatif şekilde yazacağım
*Yurdisinda okumak*
Genelikle üniversiteler paralı oluyor ve dil bilmen gerekiyor
Ama bitirince Türkiye'de rahatlıkla en kotu bölümü bile okusan iş bulabiliyorsun tabii benim yaşadığım şehire göre böyle 😆
Türkiye'de okumak

Türkiye'de okusan çoğu bölüm tıp mühendislik yüksek bölümler dışında yurdisinda iş bulamıyorsun yanlış hatırlamıyorsam mavi lisans vermeleri gerekiyor.

Onun dışında her şey ortada.

Sizce Türkiye de mi okumak yurdisinda mi. okumak
Türkiye'de mi üniversite okumak mi yurdisinda üniversitesi okumak?
Cevapla