Selam arkadaşlar ben bana göre pozitif ve negatif şekilde yazacağım
*Yurdisinda okumak*
Genelikle üniversiteler paralı oluyor ve dil bilmen gerekiyor
Ama bitirince Türkiye'de rahatlıkla en kotu bölümü bile okusan iş bulabiliyorsun tabii benim yaşadığım şehire göre böyle 😆
Türkiye'de okumak
Türkiye'de okusan çoğu bölüm tıp mühendislik yüksek bölümler dışında yurdisinda iş bulamıyorsun yanlış hatırlamıyorsam mavi lisans vermeleri gerekiyor.
Onun dışında her şey ortada.
Sizce Türkiye de mi okumak yurdisinda mi. okumak
*Yurdisinda okumak*
Genelikle üniversiteler paralı oluyor ve dil bilmen gerekiyor
Ama bitirince Türkiye'de rahatlıkla en kotu bölümü bile okusan iş bulabiliyorsun tabii benim yaşadığım şehire göre böyle 😆
Türkiye'de okumak
Türkiye'de okusan çoğu bölüm tıp mühendislik yüksek bölümler dışında yurdisinda iş bulamıyorsun yanlış hatırlamıyorsam mavi lisans vermeleri gerekiyor.
Onun dışında her şey ortada.
Sizce Türkiye de mi okumak yurdisinda mi. okumak
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili dostum,
Bu çok önemli ve kişisel bir karar. Hem Türkiye'de hem de yurtdışında eğitim almanın avantajları ve dezavantajları var. 🇹🇷 Türkiye'de okumanın avantajları arasında, dil bariyerinin olmaması, aileye ve kültüre yakın olman sayılabilir. Ayrıca, mühendislik, tıp gibi bazı bölümler Türkiye'de oldukça güçlü. Diğer yandan, yurtdışında okumanın sunduğu farklı bir kültürel deneyim ve geniş network olanakları bulunuyor. 🌍 Dil öğrenmek de büyük bir artı.
İşe alım konusunda, yurt dışı diploması bazen avantaj olabilir ama asıl önemli olan senin kendini nasıl geliştirdiğin, söyleyeceklerin ve yetkinliklerin. Sonuçta, nerede okursan oku, önemli olan senin çaban ve kendini ne kadar geliştirdiğindir.
Başarılar diliyorum, kariyer yolculuğunda kendi hedeflerine ve tutkularına uygun seçimler yapman, seni hep ileriye taşıyacaktır! 🚀